«Астана қаласының Жер қатынастары және жердің пайдаланылуы мен қорғалуын бақылау басқармасы» мемлекеттік мекемесі (010000, Астана қаласы, Сарыарқа даңғылы, 13 үй, анықтама телефоны: 8 (7172) 55-04-24, 55-04-25, факс 8 (7172) 55-73-55, g.tursumbaeva@astana.kz, «Б» корпусы төменгі бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына жалпы конкурс жариялайды:

«Астана қаласының Жер қатынастары және жердің пайдаланылуы мен қорғалуын бақылау басқармасы» мемлекеттік мекемесі (010000, Астана қаласы, Сарыарқа даңғылы, 13 үй, анықтама телефоны: 8 (7172) 55-04-24, 55-04-25, факс 8 (7172) 55-73-55, g.tursumbaeva@astana.kz, «Б» корпусы төменгі бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына жалпы конкурс жариялайды:

1.   Персоналды басқару және құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінің бас маманы (негізгі қызметшінің бала күтімі бойынша демалыста болу кезеңіне 23.02.2018 ж. дейін, D-О-4 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық  жалақысы  атқарған  жылдарына  байланысты  83 282-ден  бастап 112 430 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері: Өз құзыреті шегінде: алғашқы өңдеуді жүзеге асыруды, алдын-ала қарастыруды, кіріс және шығыс құжаттарын тіркеуді, құжаттарды есепке алуды, сақтауды, жіберуді, сонымен қатар ақпараттық-анықтамалық қызмет көрсетуді; жеке және заңды тұлғалардың өтініштерінің, шағымдарының заңнамада белгіленген мерзімде қаралуына, сондай-ақ өтініш иелеріне жазбаша жауаптардың уақытылы берілуіне бақылау жасауды; құжаттама жасау және құжаттаманы басқару ережесін, тұрақты қызмет ететін сараптамалық комиссияның ережесін және құжаттау мен құжаттамаларды басқару жөніндегі нормативтік-әдістемелік құжаттардың нұсқаулықтарын әзірлеуді; Басқарманың іс номенклатурасын құруды, типтік (үлгілік) іс номенклатурасын жасауды, істерді белгіленген тәртіпте ведомстволық мұрағатқа тапсырғанға дейін оларды оперативтік сақтау және пайдалануды; Басқарманың құрылымдық бөлімшелеріндегі құжаттардың бағалылығына сараптама жүргізуді, уақытша сақтау істерін жинауды, қалыптастыруды және оларды Басқарманың ведомстволық мұрағатына уақытылы тапсыруды жүзеге асыруды; ведомстволық мұрағатты қалыптастыру және жүргізуді, сондай-ақ құжаттардың ғылыми-техникалық өңдеуді және «Электронды мұрағат» ақпараттық жүйесін толтыруды уақытылы жүргізуді; жеке және заңды тұлғалардың өтініштері есебін жүргізуді және есептерді құқықтық статистика және арнайы есепке алу органдарына уақытылы беруді; жеке тұрғын үй құрылысы үшін жер учаскелерін беру жөніндегі азаматтардың, сондай-ақ жеңілдікті санаттағы (ҰОС ардагерлері және оларға теңестірілген тұлғалар) азаматтардың кезектілік есебін жүргізуді; жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін (шағымдарын), сондай-ақ мемлекеттік органдардың сұратуларын уақытылы қарастыруды және оларға жауап беруді қамтамасыз етеді; тиісті органға Басқарманың әскери міндеттілері туралы есептер, ақпараттар, мәліметтер беру, есеп жүргізу; Басқарма қызметкерлерінің жұмысын жыл сайынғы бағалау құжаттарын, әкімшілік мемлекеттік лауазымдардың бос орны үшін конкурстарды дайындау; премиялау, материалдық көмек көрсету және материалдық емес марапаттау шараларын қабылдау (марапаттаулар, грамоталар, алғыс хаттар) бойынша ұсыныстарды дайындау.

Үміткерлерге қойылатын негізгі талаптар: қызмет саласында (жерге орналастыру, кадастр, бағалау) немесе құқық (құқықтану, халықаралық құқық) немесе әлеуметтік ғылымдар және бизнес (мемлекеттік және жергілікті басқару) жоғары.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

2. Мониторинг және пайдаланылмайтын жерлерді алып қою бөлімінің бас маманы, D-О-4 санаты, 1 бірлік)

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына байланысты 83 282 теңгеден 112 430 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері: Өз құзыреті шегінде: мақсатына сай пайдаланылмайтын не Қазақстан Республикасының заңнамасын бұза отырып пайдаланылатын жер учаскелерінің мониторингін және мәжбүрлеп алып қоюды жүргізуді; хаттамаларды (актілерді) әзірлеуді және Қазақстан Республикасының жер заңнамасының бұзылғаны үшін әкімшілік жаза туралы қаулыларды енгізуді; жер учаскелерінің меншік иелері мен жер пайдаланушыларға жерді қорғау мәселелері бойынша, Қазақстан Республикасының жер заңнамасында белгіленген бұзушылықтарды жою бойынша міндетті ұйғарымдарды беруді; сот және құқық қорғау және мемлекеттік органдарында, ұйымдар мен кәсіпорындарда Басқарманың мүддесін (сенім хат бойынша) білдіруді, сондай-ақ сот органдарына материалдар дайындауды; жеке және заңды тұлғалар өтініштерін (шағымдарын), сондай-ақ мемлекеттік органдардың сұратуларын уақытылы қарастыруды және оларға жауап беруді қамтамасыз етеді.

 Үміткерлерге қойылатын негізгі талаптар: қызмет саласында (жерге орналастыру, кадастр, бағалау), құқық (құқықтану, халықаралық құқық) немесе әлеуметтік ғылымдар және бизнес (экономика, есеп және аудит, қаржы) саласында жоғары білім.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) нысанға сәйкес өтініш*;

2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен нысанға сәйкес толтырылған “Б” корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтік тізімі*;

3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi; “Болашақ” халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі. “Болашақ” халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға “Халықааралық бағдарламалар орталығы” Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің “Болашақ” халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі. Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

9) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген “Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру” мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

10) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген “Наркологиялық ұйымнан анықтама беру” мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

Осы Қағидалардың 76-тармағының 3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді. гер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайда еңбек қызметін растайтын құжаттың көшiрмесiн ұсыну талап етілмейді.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Құжаттар жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру “Астана қаласының Жер қатынастары және жердің пайдаланылуы мен қорғалуын бақылау басқармасы” мемлекеттік мекемесінің және Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің интернет-ресурсында соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде ” Астана қаласының Жер қатынастары және жердің пайдаланылуы мен қорғалуын бақылау басқармасы” мемлекеттік мекемесінде (010000 Астана қаласы, Сарыарқа даңғылы, 13 үй, 404 кабинет) қабылданады.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар конкурс комиссия шешім қабылдаған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күн ішінде және әңгімелесуді өткізуге дейін 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей әңгімелесу өткізу күні туралы конкурс комиссиясының хатшысымен хабарландырылады. Хабарландыру қатысушылардың электрондық мекенжайларына және ұялы телефондарына ақпарат жіберу жолымен жүзеге асырылады.

 Рұқсат алмаған конкурс қатысушылары конкурс комиссиясы шешім қабылдағаннан кейін 1 (бір) жұмыс күн ішінде бұл туралы конкурс комиссиясының хатшысымен хабарландырылады.

Жалпы конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күн ішінде ” Астана қаласының Жер қатынастары және жердің пайдаланылуы мен қорғалуын бақылау басқармасы” мемлекеттік мекемесінде (Астана қаласы, Сарыарқа даңғылы, 13 үй) өтеді.

Конкурс комиссиясы отырысына байқаушылар қатыстырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады. Байқаушылар әңгімелесу процесінде кандидаттарға сұрақтар қоймайды. Байқаушыларға конкурс комиссиясының жұмысына кедергі келтіретін іс-әрекеттер жасауға, кандидаттардың жеке басы деректеріне қатысты мәліметтерді жариялауға, кандидаттар қатысатын конкурс рәсімдерінде олардың техникалық жазба құралдарын қолдануға жол берілмейді. Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлғалар әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін, жоғарыда көрсетілген ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың түпнұсқасын немесе көшірмелерін ұсынады.

Тар шеңберде мамандырылған лауазымдарға конкурсты өткізген жағдайда мемлекеттік орган басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады. Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда, соның ішінде ғылым саласында жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларына 2-қосымша

«Астана қаласының

Жер қатынастары және жердің пайдаланыллуы мен қорғалуын бақылау басқармасы» ММ

                                                          (мемлекеттік орган)

 

Өтініш

 

     Мені___________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жiберуiңiздi сұраймын.
Мемлекеттiк әкiмшiлiк лауазымдарға орналасуға конкурс өткiзу
және конкурс комиссиясын қалыптастыру қағидаларының негiзгi
талаптарымен таныстым, олармен келiсемiн және орындауға мiндеттеме
аламын.
Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектiлiгiне жауап беремiн.

     Қоса берілген құжаттар:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________                       _______________________________
(қолы)                                      (Т.А.Ә. (болған жағдайда)

«____»_______________ 20__ ж.

“Б” корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 3-қосымшасы

Нысан

“Б” КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК
КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА “Б”

_____________________________________________
тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /
фамилия, имя, отчество (при наличии)

ФОТО
(түрлі түсті/ цветное,
3х4)

_____________________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
(болған жағдайда/при наличии)

ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ

1.

Туған күні және жері/
Дата и место рождения

2.

Ұлты (қалауы бойынша)/
Национальность (по желанию)

3.

Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы/
Год окончания и наименование учебного заведения

4.

Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)

5.

Шетел тілдерін білуі/
Владение иностранными языками

6.

Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /
Государственные награды, почетные звания (при наличии)

7.

Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)

8.

Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)

9.

Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)

ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Күні/Дата

қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері/должность, место работы, местонахождение организации

қабылданған/
приема

босатылған/
увольнения

_____________________
Кандидаттың қолы/
Подпись кандидата

_______________
күні/дата